En stor ...

dag är till ända! Prinsessan Tindra har slumrat in med ett leende på läpparna och kommer förmodligen att vakna med detsamma i morgon. enligt hur hon har sett ut, samt hur hon har skratta och vad hon sagt har hon haft en jättebra femårsdag! Och det är väl det som det går ut på, att barnen ska få en så bra dag som möjligt.

Vad fick hon då, kolla: mammabelma.blogspot.com så får ni veta ;)

femårsfirarna ikväll var släkten, och det verkar som om det aldrig går att få denna. Släkt missnöjd, allt är alltid så bra, aldrig att nåt är dåligt. Pssst jag tror dom ljuger :) fast jag vet inte heller ... Ni som läste bloggen igår vet redan vad det bjöds på och jag kan bara säga att maten blev grymt bra. Blev lite chockad i morse bara, när vi vaknade vid 5.30-6 snåret (inte det sexsnåret) var ugnen avslagen, hjäääälp ugnfan har förmodligen nån säkerhetsspärr som gör att den bara kan vara på i X antal timmar och detta var inte optimalt när man skulle göra Tjälknöl. Nya idéer, upp med värmen till 170 grader och i med termometer mitt i steken och pumpa upp den till 75 grader, det är gjort på ca 20-30 min. Jajamen det löste sig i allafall och alla var som tidigar nämnts helnöjda.

Nu ska jag i väg till Tindras slott också, bort, långt bort i fablernas värld! Sov gott där ni är och händerna på täcket!

Kommentarer

Populära inlägg