Långa bollar på bengt ...

nope, inte dig Krantz *fniss*

Sitter och blir lite irriterad igen nu när jag ser fotbollsgalan!

Adam, snälla ... Vad gör du i ett sånt program, lås in dig i B.B. huset istället, där gör du bäst TV.

" ... ikväll hade vi verkligen en huvudperson i Zlatan ..." eller nåt sånt men va fan ... Ärligt så är väl alla pristagarna huvudpersoner MEN! Personligen tycker jag att det fanns 4 st (jag såg inte hela showen): De nominerade äro ...

(lite rangordning men alla är dom huvudpersoner)

Ingesson lalalalala ingesson ... Hjälte, och att se storpojkarna sitta och gråta i publiken det är stort det.

Henke Larsson ... Vilka ovationer och till alla ungdomar där ute, se och lär det handlar inte bara om att driblla bollen som Zlatan, lira med huvud och hjärta också. Fantastiskt Henke.

Zlatan och Seger på samma plats ... Men va fan vänta nu, Seger heter väl hans fruntimmer också ... :) jaja nog vinnare båda Segrarna!

Och sist men inte minst vill jag dela ut dagens skithuspapper till Källström och alla som röstade på honom! Läs mitt tidigare fotbollsinlägg så förstår ni! Oj, vänta ... Bra kommentarer och svar på frågorna också KIm, Mad, Kim, Mad eller vem du nu ä.

Sov gott alla stollar där ute!

Kommentarer

Populära inlägg